Časté dotazy

 

Kolik mě bude stát poštovné a kdy mohu získat dopravu zdarma?

Detailní informace naleznete ZDE.

Co znamenají šedé symboly u produktu?

bez-lepku = bez lepku

bio = bio

raw = raw

vegan = vegan

Jak dlouho bude trvat doručení zboží od mého objednání?

Vždy děláme maximum, aby dodání k zákazníkovi bylo co nejrychlejší, avšak ne všechny faktory jsme schopni ovlivnit. Vzhledem k tomu, že jsme nyní náš eshop spustili, tak doba dodání může být delší, než obvykle. Stav své objednávky můžeš sledovat po registraci na svém profilu. A nebo se obrať na naši zákaznickou podporu pro více detailů o své objednávce.

Je možné kombinovat slevové/promo kódy?

Slevové/promo kódy není možné kombinovat. Vždy je možné, na celý nákup, využít pouze jeden kód.

Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?

Ouuu, to nás velmi mrzí a uděláme maximum pro naši nápravu! V tomto případě je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom vyřešili tento nešvar co nejrychleji a nejpohodlněji to bude možné.

Jak se mohu dozvědět aktuální stav mé objednávky?

Stav své objednávky můžeš sledovat po registraci na svém profilu a nebo se obrať na naši zákaznickou podporu pro více detailů o své objednávce.

K čemu je dobré, když se zaregistruji na vašem e-shopu?

Po registraci získáš na našem eshopu mnoho výhod! Pro více informací a detailů klikni ZDE.

Jak mohu zrušit nebo změnit objednávku?

V tomto případě je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom vše společně vyřešili co nejrychleji to bude možné. Budeme se snažit vyjít maximálně vstříc.

Jak si mohu zkontrolovat, že jste objednávku přijali?

Po objednání a zaplacení by Ti automaticky měl dorazit e-mail se souhrnem a objednaným zbožím. Pokud se tak nestalo, kontaktuj naši zákaznickou podporu. Rádi Ti zodpovíme všechny Tvé dotazy a komplikaci se budeme snažit vyřešit co nejrychleji to bude možné.