Brzy se můžete těšit na nové produkty do Zdravé domácnosti :-)

Časté dotazy

 

Kolik mě bude stát poštovné a jak dlouho bude trvat dodání?

Detailní informace naleznete ZDE.

Co znamenají šedé symboly u produktů?

bez-lepku = bez lepku

bio = bio

raw = raw

vegan = vegan

Je možné kombinovat slevové / promo kódy?

Ne, není možné je kombinovat. Vždy je možné využít pouze jeden vybraný kód.

Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?

Ouuu, to nás velmi mrzí! Uděláme maximum, co bude v našich silách! V tomto případě je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom vyřešili tento nešvar co nejrychleji to bude možné. A nebo můžeš postupovat dle pokynů v obchodních podmínkách.

Jak se mohu dozvědět aktuální stav mé objednávky?

Stav své objednávky můžeš sledovat po registraci na svém profilu a nebo se obrať na naši zákaznickou podporu pro více detailů. Zároveň Tě o stavu objednávky budeme pravidelně informovat.

K čemu je dobré, když se zaregistruji na vašem e-shopu?

Po registraci získáš na našem e-shopu mnoho výhod! Pro více informací a detailů klikni ZDE.

Jak mohu zrušit nebo změnit objednávku?

V tomto případě je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom vše společně vyřešili co nejrychleji to bude možné. Budeme se snažit vyjít maximálně vstříc.

Jak si mohu zkontrolovat, že jste objednávku přijali?

Po odeslání objednávky Ti přijde email, kde budeš mít souhrn produktů a veškerých informací týkající se Tvé objednávky. Jestliže jsi platil/a kartou, tak Ti přijde email o úspěšné nebo neúspěšné platbě. Pokud se tak nestalo, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu. Rádi Ti se vším pomůžeme.