Časté dotazy
Kontakty nalezneš ZDE. Detailní rozpis nalezneš ZDE. Ne, není možné je kombinovat. Vždy je možné využít pouze jeden vybraný kód. Ouuu, to nás velmi mrzí! Uděláme maximum, co bude v našich silách! V tomto případě je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom vyřešili tento nešvar co nejrychleji to bude možné. A nebo můžeš postupovat dle pokynů v obchodních podmínkách. Stav své objednávky můžeš sledovat po registraci na svém profilu a nebo se obrať na naši zákaznickou podporu pro více detailů. Zároveň Tě o stavu objednávky budeme pravidelně informovat. Po registraci získáš na našem e-shopu mnoho výhod! Pro více informací a detailů klikni ZDE. V tomto případě je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom vše společně vyřešili co nejrychleji to bude možné. Budeme se snažit vyjít maximálně vstříc. Zákaznická podpora / Kontakty
Poštovné, doprava ZDARMA a doba dodání.
Co znamenají šedé symboly u produktů?
= bez lepku
= bio
= raw
= vegan
Je možné kombinovat slevové / promo kódy?
Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?
Jak se mohu dozvědět aktuální stav mé objednávky?
K čemu je dobré, když se zaregistruji na vašem e-shopu?
Jak mohu zrušit nebo změnit objednávku?